Weer cursist – 01/10/2007

Dive Now Study Later Na een seizoen duiken in het Nederlandse water ben ik weer cursist. De afgelopen weken ben ik snip verkouden geweest, maar net op tijd was ik weer beter om de zwembadtrainingen te kunnen doen. Vorige week begon voor mij zowel mijn Rescue als Dive Master opleiding. De Rescue opleiding zal op 28 oktober eindigen met een einddag in het Grasbroek te Bornerbroek. Hier zullen diverse ‘slachtoffers’ moeten worden gered uit het water en zullen de theorie en zwembadlessen in praktijk gebracht moeten worden.

De Dive Master cursus duurt iets langer. Deze zal tot ongeveer mei/juni 2008 duren en vele theorie en praktijklessen bevatten. Daarnaast ga ik stage lopen bij Openwater opleidingen en zal ik met mijn mede-cursisten een onderwaterkaart moeten maken. Gisteren voor het eerst weer in het binnenbad van de UT gelegen om de diverse OW-oefeningen op instructeursniveau te oefenen. (JIJ KIJKT naar MIJ 🙂 )

Uiteraard zal ik op deze site jullie op de hoogte houden van de bijzonderheden en de buitenduiken die bij de cursussen horen. Ik heb er zin in in ieder geval!

~ door ehoogma op oktober 2, 2007.

Eén reactie to “Weer cursist – 01/10/2007”

  1. […] the end of the season I had made almost 70 dives and took a Rescue Diver course in preparation of becoming a Dive Master. A bunch of specialties and some more diving later I […]

Geef een reactie

 
